tillbaka

hehe, nu är jag tillbaka.. Men utan kamera, haha
men jag ska köpa det snart så håll ut :D!!!!!!!
ALLA kommer tillbaka snart, eller jag är tillbaka. men då får ni ju inte se bilder men bara text.. Kul va? nat.
Nej men dom andra kommer tillbaka snart.. MAX EN VECKA!
Hoppas inte våra kära läre slutar läsa vår blogg nu!!
eftersom statistiken har höjts ett snepp ;)

Och det kommer bli sjukt mycket bilder på tjejkvällen och på en fest (tror inte jag får säga vilka som har den)

fest : 5 februari

tjejkväll : 13 febrauri  

HÅLL UTKIK!!!!!


Kommentarer
Postat av: lukas

du får inte komma

2010-01-25 @ 18:24:41
Postat av: Ts

fÖR MIG ffår hon det

2010-01-25 @ 22:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0