Tbx nu

Förlåt vet att jag varit lite osocial och inte blogga på länge men jag har faktiskt...ja jag vet faktiskt inte vad jag har gjort under tiden men ja för mig är bloggen cp också man ser liksom typ inget när man är inne på våran blogg för de blir typ svart runt all text och de måste ju ändras..men ja vill ni veta en sak som jag verkligen aldrig har vart förut:O Jag är sjuk:O coolt va lite anorlunda att jag är de liksom, nej faktiskt inte.
Men nu ska jag gå och käka sen göra lite grejs som måste uppfyllas tjejer ni fattar så fråga inte;) verka smarta istället:)<3 men ska försöka bli bättre med bloggandet kanske inte i helgen för då åker man till älskling och är med han hela helgen:)
hej då så länge;*

Kommentarer
Postat av: BAJ

KELLY ANDERSSON KAN INTE DU BYTA klass eller gå om några år?

2010-01-29 @ 17:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0