storvreta nästa

först av allt, jag kommer inte sluta blogga än framöver.
herrigud, det är väll bara att knäppa lite kort eller?:)
och dessutom, värt att sluta nu när det börjar gå uppåt.
så nej, jag slutar inte blogga än:)

igår så va jag ju med älskling, och sen ett tag med lukas och isak också.
kom hem typ halv elva eller nått? somnade vid ett.
ska snart ta tio i tolv bussen till uppsala, ska träffa emilia där.
så ska vi gå på stan och så. sen vidare till storvreta där det händer saker senare.
vet inte om jag kommer blogga mera idag, så jag bjuder på en dagens outfit.

tröja; ngnstans från paris
linne; gina tricot
jeans; cheep monday

puss♥


Kommentarer
Postat av: 1

emma är den trogna bloggerskan!

2010-01-09 @ 14:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0