säger hejdå ett tag..

bloggen suger faktist nu.. Menmen, kanske bättre att vi tar bort den? eftersom vi faktist aldrig lägger upp bilder?
en blogg utan bilder= det sämsta som finns.. Vem vill läsa en blogg utan bilder? nej inte jag iaf! Och inte många andra.. Och + att vi uppdaterar sällan, och ingen kommenterar.. Så vad ska vi göra? Ska vi lägga ner bloggen eftersom ingen har tid att blogga? Jag ska iaf köpa en kamera snart, och då kommer det komma bilder varje dag.. Men jag vill inte att det bara är jag som lägger upp bilder. Aja just nu är det ingen ide att blogga.. Kommer faktist inte blogga något mer först jag köpt min kamera! jaja... Och ni vet ju hur jag är, haha kan ta as länge innan jag köper nåt ;) haha,

som sagt, kommer inte blogga framöver.. Vet inte vad dom andra tycker nu, men jaja puss på er så länge..

Kommentarer
Postat av: 1

men gå o köpa din jävla kamera nån gång då

2010-01-09 @ 14:15:38
Postat av: Anonym

chilla mannen..

2010-01-09 @ 17:47:54
URL: http://blodsyystrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0