första skoldan för mig då

Idag gick jag till skolan och på nåt sett kändes de som att allt va förendrats..Men de kanske bara är jag som inbillar mig.
Ja idag skulle man ju vara med sannah men så blev de inte för hon ligger hemma med feber.så de blir att träffa henne på torsdag istället.
Imorn blir de att åka till Noah kanske sover där också, beror ju på om mamma är hemma eller inte.
På onsdag ska man följa med hem till emma och göra? vet inte kankse blir att ha lerkrig och rulla oss i den mysiga leran:) Nej juste de funkar ju inte eftersom att de är fucking vinter-.-'
På torsdag ska jag träffa sannah som ja redan sagt och vi kommer förmodligen sola och sen typ ta de lugnt o kolla på nån film eller nåt:D
Och på fredag kanske man är med iselin en stund innan man åker till noah eller han kommer till mig:)
Juste Shelina är ju så jävla nörd så hon köper sims2 för att testa hur de är för hon kommer ihåg att hon gilla de när hon va mindre. Och ja självklart så testar jag de och fastnar i de hahha nörd eller vad:O satt typ med de i en halv timme hahahah omg liksom xD Nej men fatta töönt jag är;P
Men ska gå och äta kladdkaka nu mmm va gott erkänn att jag frestar er:D?
Pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0