ekooooooo

här va det så dålig uppdatering att det nästa ekar?:o
förlåt för det..
men nu är jag tillbaka iaf. vet inte vad det är med dom andra?
kanske har någon utomjording kidnappat dom?
man får väll alltid hoppas *host
höhö:),
just nu väntar jag på att filmen jag laddar hem ska bli klar.
och fyfan vad seg det går. bläääääääää
idag har jag varit med älskling :d och jag saknar honom redan..

btw så har jag kommit på dagens DISS.
folk som fortsätter bomba med sms, fast man ändå inte svrar.
är inte det ganska uppenbart att man inte vill ha ngt med dom att
göra efter typ tionde smset. suck..

och förresten, tror jag såg världens läskigaste film idag.
buuhu, en tjej som typ blev ett spöke och dödade sin man,
och sen försvann hon och man har fortfarande inte hittat henne.
kommer nog inte kunna sova inatt. terapi varning på mej asså?:o

jaja, nu ska jag tvätta bort sminket och borsta gaddarna.
ha det bra. eller försök iaf. vet att det inte är så lätt när
inte jag är i närheten.mohahah


Kommentarer
Postat av: Phililppe

mohahahah det var min mamma som mördade sin man och kommer kanse hem till dej!XD

2010-01-07 @ 00:15:15
Postat av: TURKEN

emma tror hon är populär för folk skriver så på sms men de är typ barn med autenstiska problem som skriver

2010-01-07 @ 11:57:49
Postat av: emma

vad är autenstiska problem?:o

2010-01-07 @ 12:18:53
URL: http://blodsyystrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0