bajs i tårtkalaset

sitter och taggar med E.
vi har helt gal1 skoj.
bjuder på hel sköna pixx på oss.
luta er tillbaka och njut.

ta ett djupt andetag.

andas in..


håll andan..


andas inte ut än..


okej, nu kan du andas ut..


det där va ett riktigt djupt andetag.
skönt va ?


hoppa och skit, så får du randiga ben:)
men nu ska vi på tårkalas.
fast först så ska jag bajsa.
hoppas inte lukten kommer med:o
fast emma tycker att det luktar ganska gott.
mumsfillibabba.
btw, gillar ni chokladpudding?
jag gör det, speciellt min hemmagjorda (a)

Kommentarer
Postat av: :)

emma varför har du vitt kladd vid ögonen ?

2010-01-02 @ 18:51:52
Postat av: emma

för att jag kände fört ;)

2010-01-02 @ 18:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0