tjena chokladkakan, står du här och smälter?

stan med daniella idag. blev ett par jeans och tre par trosor. och sen vare dax för att åka hem. haha, och bussresan hem kan ha varit den skönaste. för oss alltså. inte för tanten och gubben framför (y). bjuder på lite saker vi kom på ;

ann als korvar

hej jag heter kurt, och jag älskar min ann al

tjena sockerkakan,står du här och smular?

jag är en mört.... som har kommit bört...
jag hittar inte dit... och jag hittar inte dit...
för jag är en mört... som har kommit bört...
för jag hittar inte dit... för jag hittarnte dit...

imorgon.. dådu! då ska jag ha utsläppt hår
och jag ska ha plattat HEEEELA håret.

hej du har kommit till ann al, jag kan tyvärr inte
svara just nu för jag gör korvar.

hej, du har kommit till ann al. även kallad anal.
jag har hört att du ville beställa några korvar?

och mycket mer som inte kan nämnas här..
fyfan vad vi garvade ! :D
kan vi ha den roligaste humorn ever?! :D


gammal bild, men what ever :D

Kommentarer
Postat av: bajs

inte gammal bid

2010-02-02 @ 09:30:05
Postat av: Anonym

bild

2010-02-02 @ 09:30:17
Postat av: anton

hahah mysig bild tjejer :)

2010-02-04 @ 13:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0