Linn

Älskling blev 14 igår:)
Linn Nilsson är min bästavän och kommer allti vara i år har vi kännt varan i 10 år och de är en jävligt lång tid tycker jag iallafall..Du betyder så grymt mycket och jag älskar dig över hela mitt hjärta du är den som får mig att skratta när tårarna rullar ner för kinden, du är den som får mig att gå när jag inte ens kan stå.. du får mig att le när allt är fel du finns allti vid min sida och om du får veta att nåt hänt mig så släpper du allt bara för att ringa mig du skiter i vart du är för du bryr dig mer om mig och de jag vill säga är bara att du betyder lika mycket för mig och jag kan skita i allt bara för att få komma till dig och vara med dig under en dag.. hoppas du hade en toppen dag..Älskar dig nu och förallti bästavän du är allt och mycke mer♥ 

Kommentarer
Postat av: linn

gumman! jag saknar dig mer än du nånsin anar! och du ska veta att allt de du skriver går rakt in i hjärtat på mig! <3

jag känner samma sak för dig, jag skiter iallt för dig. finns för dej dag som natt

älskar dig bv och syster! (L)

2010-02-07 @ 21:48:52
URL: http://linnelinannelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0