hatar vintern, nån som håller med?

Det suger fan så jävla hårt. blääää en fet diss på vintern..

Faaaaan vad jag längtar tills våren/sommarn.. Tänk och kunna bara ha en kort klänning på sig, och typ ballerina skor? och inge tajts, och det tråkiga är ju att det är ett halvår tills sommarn :( men bara typ 2 månader till våren. Åååh.. Nu när jag tänker efter så kommer jag ha en jävligt rolig sommar :o,

jag ska:

* Åka till någon stad som tog 3 timmar till för att spela en cup, (alla som vann DM åker dit.) Och om den som vinner Mästarcupen, är bäst i sverige.

* Åka till Göteborg (gothia) fetans kul.

* Vara med mina blodsystrar som in i helvete!

* Hjälpa Kelly att flytta..

* Festa ofc, with ma girls!!!

* Åka utomlands.

* Badaaaa, eller okej det var väl en självklarhet?!

* Mjölka kossor.

* Raka av mig håret.

* Ehm.. Haha vad ska jag göra mer? haha, jaja det är iof massa cuper, kompisar, ja osv.. Men känner på mig att det kommer bli SJUKT roligt!




ÅÅÅÅÅH SOMMAR, KOM NU FÖR I HELVETTTTTTE!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0