till mina tjejer

Okej, vart ska jag börja? Daniella, Emma och Kelly är mina absolut bästavänner. Vi har kännt varandra ganska länge, men sen så bytte jag och Daniella skola och ja.. Då vart det ju helt cp. Vi va inte EN endaste gång, fatta det liksom? Jag hade typ inte sett er på ett år. Och ja hade saknat er så enormt mycket. Ni va dom bästa, och det är ni fortfarande. Alla gånger som ni har funnit där när allt vart skit, alla gånger som ni har ställt upp. Tack tjejer, ni är verkligen världens bästa. Utan er - inget mig.

Det enda problemet är att våran älskade syster ska flytta. Men det är i sommar men ändå, det är fan inte långt. Men jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att vi inte skiljs åt. Våran vänskap är så jävla stark. Och vi har världens cp humor, seriöst vi kan skratta åt nåt som inte ens är roligt, tex om vi bara kollar på varan typ alla, och sen börjar vi as garva? Haha vi kan nog ha det sämsta humorn. Med det är såna vi är. Våra tjejkvällar, lyckade men ändå misslyckade. Vi har fan upplevt allt tillsammans, från gråt-glädje-kärlek. Det finns stunder då vi bråkar, men vad är vänskap utan bråk? Det jag vill komma till är att vi hör ihop. Ingen ska någonsin få förstöra våran vänskap. Ni betyder allt! Blodsystrar är vad vi är. Men nu jävlar, nu är det nytt år. Och vi har lovat varandra att vara heeeela sommarn, fyfan vad kul! 


Kärlek till er tjejer





Kommentarer
Postat av: Kelly

Älskar dig så otroligt joanna.. om du bara visste hur mycke ni betyder för mig.ni är de absolut bästa som hänt mig och jag ångrar inget minne med er för allt kommer nån gång vara ett gått skratt..Älskar er mina systrar;*<3<3

2010-02-08 @ 21:57:05
URL: http://blodsyystrar.blogg.se/
Postat av: emma

ÄLSKAR ER TJEJER !

2010-02-08 @ 22:17:31
URL: http://blodsyystrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0