du vet vem du är

jag orkar verkligen med dej just nu. du gör mej på så jävla dåligt humör. vi kämpar men vafan gör du? du säger att du också gör det, men nämn en gång? du träffar oss aldrig längre. du väljer andra före oss. så vad fan kan vi göra? just nu hänger allt på dej,men du verkar inte palla trycket. så då skyller du allt på oss istället. och vafan är det för jävla stil? jag pallar inte att vi alltid ska bråka, eller tjafa eller vad du nu vill kalla det. men det kanske är bäst att vi tar en paus med varandra. inte för att jag vill det, men jag orkar verkligen inte. och det vet du. jag bryr mej inte ett piss om att du har varit sjuk eller "sjuk" whatever. du kan ändå bry dej om dina vänner. eller är det för mycket begärt. när senast frågade du om vi kunde träffas, eller prata. det är alltid någonting du vill, inte att du bara vill träffa mej för skojs skull. och jag är så jävla trött på det. det är jag verkligen. men jag ska inte ödsa mer tid på dej nu. vi kommer nog aldrig mer bli lika tajta som förr. fast det kanske du inte vill längre. jag har ingen aning.


jag saknar dej

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint skrivet!:)

2010-02-04 @ 14:32:48
Postat av: Anonym

hahaahah f12or!

2010-02-05 @ 20:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0