@ daniellas place

Tjoho, nu är jag hemma hos daniella och hon duschar nu,  så tänkte bara uppdatera lite snabbt. Helgen var väääldigt lyckad
 :) tyvärr så kom det inga bilder som jag hade lovat. Glömde min kamera. Heheh ojdå. Men bara för det så tänker jag bjuda på gaaaaaammmmmmlaaaaa bilder på mig och daniella, :D Njuuut av dom! pusss puss bajs

 
en bild från när vi gick i sexan, i v-leden.. minnen <3

 
(jag på bild) När jag och daniella var i säfsen (ett år sedan)


"lekparken" vid oss. Drygt ett år sen

fråga inte ens vad jag gör? haha (inte så skiit gammal bild, men typ 3-4 månader.


när vi gick i västerleden, ett år sen.. miss it.


gammal bild, sen u somras när jag ebba eve sov hos daniella. Saknar oss..<3


evelina jag daniella ebba, bild sen somras tror ja, btw, vad hände med " deej " saknar oss..


när vi skulle på bio.. typ ett och ett halft år sen


daniella skrev den till mig. LOVE YOU!<3

där slutar jag med bilder.
Hoppas ni gillade dom :D

Nu ska jag och daniella göra te, pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0