svar på frågestunden .

Del 1

•hur gammla är ni?
svar: vi är tretton år

•1. hur går de med simon daniella??
2. varför svettas ni fyra så mycket?
3. hur kommer det sig att ni börja blogga??
5. vad tycker ni om dessie, paow & kissie?
6. har ni läst www.blondaa.blogg.se nångång? för han är fett snygg
7. visst älskar ni filmen torkel i knipa? jag känner på mig att emma älskar den. FUCK OFF AND DIE DU ÄR FÖR FUL FÖR MIG OCH DIN MORSA GÅR FÖR EN HUNDRING
8. märkte ni att det inte fanns nån fråga 4??????
9. varför har ni alla brunt hår, typ som bajs?
10. är ni nöjda med mina frågor nu?

svar :
1. det går grymt bra , vad gulligt att du undrade ;)
2. jo när mn är i den här åldern så kommer man in i något som kallas puberteten och då finns det nåt som heter svett körtlar.. det är därför man svettas (inkl oss)
3. för att vi ville testa liksom
5. dom är våra förebilder
6. ja, haha han är gravid också!?
7. den äääääger, ohja emma älskar den
8. ja hallå? tänk för att vi gjorde de.. nanananan!
9. om vi är :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0