/ emma

jag har ridit idag så ,
jag har ont i kroppen .
jag är trött .
jag luktar illa ( hästbajs / hästdreggel )


jag har inget liv .
jag vill hem till mamma .

förstår ni nu hur bra humör jag är på :o .
omg , jag är depp .
nu ska jag bara hämta en kniv ,
sen ska jag börja skära mej ,
och färga håret svart/rött/blått .

gårdagen sög !
jag va ute , och det regnade och jag frös ihjäl .
sen sov jag till klockan åtta imorse .
därav mitt braiga humör idag . *hosthost *
men nu ska jag sluta klaga på bloggen ,
och ska baka rulltårta och bli fet .
läs ; fetare !

puss♥


Kommentarer
Postat av: pjkltm

emma då inte ska du kutta dig!... kutta mig istället GRRR

2009-11-06 @ 21:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0