12 oktober

Hej, idag såg dagen ut så här, Först skola sen efter skolan tror emma att hon har tappat sin mobil så hon springer runt i skolan och letar i typ en halv timme;) sen kommer hon på att den ligger i väskan-.- sen gick jag och Daniella och Joanna hem till mig efter vi har väntat på bussen med emma sen stack Daniella hem och jag och joanna gick till stan, träffade lite folk sen gick hon hem och jag va där med sofia, evelina, matilda och petra sen drog dom hem och jag också och nu sitter man här kl 23.00 och mamma säger att man ska göra läxan men orka göra den nu gör den imorn istället ;P men skriver imorn Puss puss<3



Älskar dig otroligt Emma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0