vill ha jul !!!!!

godmorgon typ, eller? klockan är ju 12.10 så ah det är väl morgon? ;D
jaja.. gick inte till skola idag, sjuk, and it sucks. Senare idag blire väl chilla kolla på film ta ett varmt bad med levande ljus osv.. ääääälskar ljus :D
och förresten så är det ju bara en månad kvar till julafton wiiiieeeeee eller för att vara exakt så är det bara 28 dagar kvar :D:D:D tänk och bara sitta där och så kommer mamma/pappa med paket, haha härligt asso. Men jag kommer inte köpa present till någon, haha palla slösa pengar på alla andra. hihhihi, vill ni veta vad jag önskar mig? :d hihi okej då

* en ny data (nästan säker på att jag kommer få de)
* pengaaaaaaar (och jag vet att jag kommer få de)
* navelpiercing :D

de va väl typ de.. får ju pengar så då köper jag massor med kläder och sånt! :D



Vad önskar ni er, kanske kläder pengar en häst ja vad vet jag..? dagens fråga till er!

Kommentarer
Postat av: simonsevo' :D

jag kommer väll få nån julklapp (A) :D <3

2009-11-27 @ 13:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0