tjääääänare blogggggeeeennnnn

kom nyss hem från min kusin, och jag och micus kollade på film, saw 6 men man måste kolla på alla för att man ska förstå.. Den var grymt bra, men sen ba kommer hans syrra och kommer in i rummet och tar mig på axeln tror ni inte att typ mitt hjärta stannar eller? :o shit vart hur jäkla rädd som helst börja nästan gråta.. haha
jaja what ever. Nu ska jag duscha och sen kolla på film.. Fast har inte bestämmt vilken riktigt än.. Nån som har nåt bra tips på film..? kommentera såfall.

kisssss



och bajs, HAHAHA humor :D

Kommentarer
Postat av: Mikael GO

Transformers, kanske, eller uppföljaren? (A)

2009-11-29 @ 17:12:29
URL: http://mikaelguerraolivares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0