skoldagen va ju säämst!

Idag söög det i skolan en hel jävla fucking dag själv med några killar på hemkunskapen och självklart hammnar man i lina och emmas grupp i grön-.-' hur kul va det egentligen?Inte alls kan ja säga!
Men nu ska ja sluta klaga orkar inte vara depp hela dagen för imorron blir det exakt lika tråkigt igen för de är is då också.
Juste imorron blir de ju uppvisning i aulan för mig och Joanna vi ska sjunga, så ja alla sociala kommer och kollar de kostar faktiskt bara 20 kr så jag tycker att ni ska komma:D det börjar kl 6:)
Men nu ska jag skriva till min söta lilla mr och se om hon vill träffa mig för de va typ 1000 år sen jag träffa henne och man saknar liksom henne grymt mycket   
Puss♥

Min och Joannas hand .Vet att min ser helt cp ut och att de ser ut som att ja bara har 4 fingrar men så är det inte egentligen;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0