skolan suger kuk

seriöst det finns fan inget värre än skolan.. Jag hatar skolan uuuuussssccccchhhhhh!
idag var jävlig seg dag också, fast det är ju ändå fredag så det är ju fan bra. Och vet ni? nästa vecka på fredag så har vi tjejkväll, och vet ni vad? då ska vi svara på " del 2 " på frågestunden, great =D
så jäkla najs ska det bli asso, men iaf vi ska ta massa jävla bilder med camen, och emmas kamera, så håll koll på bloggen då så får ni se en jäkla massa bilder, bra va?

nej nu ska jag göra en pasta sallad till mig, jag ska äta NYTTIGT!
jag lovar jag ska verkligen äta nyttigt, men men får se om jag lyckas, det här
är väl ändå en bra början.. eller? ;)

vi hörs senare

xoxo

ETT BRA TIPS PÅ EN NYTTIG OCH GOD PASTA SALLAD!


* pasta
* grönsaker
* och sallad
* vinäger
* och nån krydda

sen.. voila en pasta sallad a la joanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0