finns de nåt värre?:O

Finns det nåt värre än en jobbig mamma som bara ska bråka och gnälla och tjafsa hela jävla tiden inte tycker ja de iallafall.
Hon blir typ sur hela fucking tiden på mig bara för att ja aldrig lyssnar och gör saker bakom ryggen på henne och aldrig kommer hem i tid och ja massa annat skit typ som att ja inte håller de ja lovar och sånt...
Så ja nu iallafall  är hon sur på mig igen och hon typ säger att hon inte litar på mig längre och att om ja inte sköter mig i veckan blire ingen tjej kväll på fredag-.- så ja ska väl försöka vara snäll mot henne nu och smöra lite så att vi får ha tjej kväll börjar med att gå och lägga mig tidigare så ja god natt:)
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0