..

fyfan vad jag hatar skolan! Det suger fucking balle..
jaja ska typ plugga lite grann till fysiken, Sen drar jag till daniella!




tänkte skriva lite till er nu...

Vare verkligen såhär vi ville ha det? Vi sa ju föralltid.. Det va ett starkt föralltid och det värsta va att jag faktist trodde på det " föralltid " som vi hade. Jag glömmer fan aldrig er.. Vi träffas aldrig längre bara typ ibland på innebandyn.. Det är faktist hemsk, tänk er vafan vi va BÄSTA vänner verkligen BÄSTA vänner.. Fattar inte hur det kunde bli såhär? Men det är inge värt och försöka ens jag orkar inte jag er upp.. Nu är vi bara " vänner " jag saknar er så otroligt mycket.. Sommaren 09 det var vårt år, jag vet att det aldrig kommer att bli som förr men jag hoppas fortfarande ändå liksom.. Men nu den här sommaren har jag faktist insett att du va en falsk person jag skulle trott på alla andra när dom sa så men jag gjorde inte de. Och eftersom du har gett upp nu så gör jag också det! För om du va en vän skulle du inte ljuga och säga saker till folk.. Och dessutom kan man absolut inte lita på dig nej det går verkligen inte.

Ett fucking jävla år med er! vi har bråkat lite men sen efter sommarlovets slut närmade sig så vart du helt annorlunda, va hände med den snälla coola (namn) som alla gillade? Men nu har vi bara bilder kvar och jag kollar på dom och tänker, det här är slutet nu är det slut. Orkar inte ta mer jävla skit från dig. Its fucking over b*itch.. it's over. Och kom fan inte tillbaka till oss nu.. vi är borta,

/ joanna

Kommentarer
Postat av: LARSSSSSSSS

Vem handlar det om ? :PPPPPP :D:D:Dd: : :D:D:D: :F:F :D:D:G:G:G

2009-11-06 @ 17:34:21
Postat av: Anonym

höhö, ska du till mig :D

men jag ska åka och handla sen kan du komma..

2009-11-06 @ 18:10:53
Postat av: william svensson

haha

2009-11-06 @ 21:43:19
Postat av: william svensson

haha xD

2009-11-06 @ 21:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0