en månad

bara en månad kvar till jul !
dax att börja skriva önskelistor. typ det svåraste som finns ?
och sen kanske man ska börja köpa julklappar till alla. gäsp..
menmen och bara några dagar efter jul drar jag och daniella till fjällen och firar nyår.
något bäst vi kommer ha det :d.

nästa vecka kanske vi tjejer ska ha tjejkväll på fredag.
och då kanske det kommer svar till frågestunden.
goodie ha? vet att ni längtar ;)
men nu ska jag gå ut och gå i mörkret. i den stora mörka skogen :o.
hoppas att jag kommer hem igen levande och ikke våldtagen.
och om jag inte kommer hem så vill jag bara säga att
jag är som lyckligast nu :d. hihi
puss på rumpan ;*


jag och linda. julafton typ 8 år sen? och omg titta kläderna :o

Kommentarer
Postat av: 1

haha :D

2009-11-25 @ 07:05:29
Postat av: Jimmy

Emma, du är den vackraste människan på denna jord! jag önskar verkligen att jag fick träffa dig igår. PUSSS

2009-11-25 @ 20:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0