efter regn kommer solsken

jag måste bara säga en sak !
jag är proff på att baka ;o .
eller , jag gjorde nyss en god kaka iaf .
även fast min och emilia blev lite misslyckad (a)
ikv ska jag bara plugga iaf . prov på tisdag tror jag .
och jag kan inte ett piss . oups ..
men nu ska jag gå och basta .
även fast jag hatar att basta :s .

( jag har lärt mej nu , det gick inte att lita på dej . men det är lugnt , jag har kommit över dej nu . och nu känns det bara skönt att inte ha dej springades runt benen på mej. så det så ! jag har kommit över dej nu . och det känns bra )

jag & emilia är söööta ♥

Kommentarer
Postat av: joanna

vad är det för prov? :OOOOOOO

2009-11-01 @ 17:12:55
URL: http://blodsyystrar.blogg.se/
Postat av: emma

biologi :o

2009-11-01 @ 17:17:19
URL: http://blodsyystrar.blogg.se/
Postat av: pjkltm

joo men du är sötast <3333333

2009-11-06 @ 18:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0