Stan

oj dålig uppdatering, men so what? våran blogg ju ;)
nej men hallå jag tkr att ni kan kommentera lite? visa att ni inte är så tråkiga...


Igår sov jag ju hos emelie och haha vi spela typ bil spel, haha jag vann, hehe jag äger!
Nej men sen dagen efter fixade vi oss, fast nja inte mkt faktist vi var hungriga så vi drog till kakelugnen och åt pasta sallad. Vi är nyttiga dah!? Och förresten har ni sett att det inte heter kakelugnen längre men jag säger det ändå haha, men vet ni vad det heter nu? Cafe Magnifik fult va? Ja verkligen.. Men sen gick vi lite på stan och kolla runt, hittade ett halsband som var skit fint! Kan visa bild senare om jag orkar.

Ska sova hos emelie idag.. Och + att vi är barnvakter nu. *Suck*...
aja hörs sen lägger in massa roliga bilder på mig och emelie sen!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0