lista

Senaste:

1. mening du sa: höh, jag förstår inte?
2. personen du pratade med: pappa
3. du fick sms av: emilia
4. du kramade?: wilma
5. kläder: stor tröja
6. bättre än igår: ingen skola
7. imorgon är det: JULAFTON !!!!
8. planer: duscha
9. vill du: ?
10. Favorit nummer: 4
11. färg: rosa
12. årstid: sommar

frågor och svar:

13. saknar du någon? om jag gör!
14. humör för tillfället: glad :d
15. det första du gjorde i morse: vaknade ?
16. vad åt du sist?: kommer inte ihåg
17. vad irriterar du dig på? massa
19. vem tänker du på? emilia
20. tror du att personen tänker på dig med? jag vet att hon gört
21. vart reste du sist? uppsala
22. vad gjorde du igår kväll?: bakade pepparkakshus
23. liknar du din mamma eller pappa?: mamma mest tror jag ?
24. ler du ofta?: skrattar mer
25. välj en (kärlek, skönhet, kreativitet): kärlek
26. önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? ja
27. i vems säng sov du i natt?
min 
 28. vilken färg har din tröja/Linne? röd
29. har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? a
30. har du någonsin gråtit dig till sömns? : ja
31. gråter du när du skadar någon?: nej

lycka:

32. är du en glad person?: ja, det tror jag väll
33. vad gör dig glad? det mest
34. önskar du att du var lyckligare? ja
37. har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"? ja
38. har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det? ja

hat :

39. vem hatar du verkligen? -
40. har du någonsin gjort en hat-lista?: nej
41. är du en mobbare?: nej
42. har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta?: ja
43. har du blivit sviken någon gång? ja
44. gillar du skolan?: nej
45. värsta ämne?: fysik
46. har du spytt i skolan nån gång?: nej
47. är skolmaten god? absolut inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0