Julafton imorn♥

Det är julafton imorn och de känns inte:O Kan de vara sant eller är de en dröm?..Känns inte verkligt allt är bara så perfekt just nu och jag kan inte fatta de:)
Det känns verkligen som att jag är i drömmarnas värld just nu och de känns underbart. Ute är de helt vitt som de ska vara på julafton och de är fin julstämmning hemma granen pyntad paket under och jul musik igång:D

Igår va man med noah:D Han va dryg men älskar honnom ändå:)

Jaja, saknar Emma, Daniella och joanna mest ska ni veta:)

Förlåt för att jag inte har uppdaterat.

Sen åker man till kungsör typ nån helg efter nyår för att träffa Linn och Yolanda kommer bli underbart(a)

Men nu ska jag gå och fixa lite på mitt rum så att de är lite julstämmning där inne också:)

God jul gott folk ska försöka uppdatera så mycket ja kan på jullovet men de kan bli att jag har fullt upp och glömmer annars blir de väl mer efter lovet.Och mera bilder kommer nästa gång♥
Puss Älskar er alla<3

Kommentarer
Postat av: linn (: <3

underbart är vad de kommer bli :D kanske går att du kommer nästa helg mamma lät väldigt lovande :D



puss på dig saknar dig mesT :D

2010-01-02 @ 15:48:11
Postat av: Kelly

Okej va bra hurredu:)

Saknar dig med<3

2010-01-02 @ 18:30:42
URL: http://blodsyystrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0