hemma nu!!!

*pust* och det känns ju faktist ganska skönt.. Har nyss kommit ifrån Västerås och shoppat som in i helvete, haha shoppa för ca 2000 kr, men det var det värt. Och jag och Daniella kom exakt i tid tills gina tricot skulle öppna och seriöst det stod typ kanske 65 pers där utanför gina.. Och sen när dom öppnade så sprang verkligen alla in i affären. Men när man står i kö då minsann får man stå där i ca 20-25 minuter.

Vilket jävla kaos.. Fyfan haha aldrig mer, nej men jag och daniella var så jävla trötta och illamående, + att jag redan var sjuk imorse och gissa? Jag är ännu sämre just nu.. Och imorgon är det ju cup i falun men jag ska inte gå eller jag får inte för jag har halsfluss typ. Eller ja, pappa tror de så vi ska åka in till sjukhuset snart faktist.. Men det var ju en toppen dag iaf! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0