Hej allihopa

Har ni haft en bra jul? Det har iaf jag, hehe nej men kan berätta lite vad jag fick

* kläder
* pengar
* smycken
* deo & lotion
* solglasögon =D


och lite annat.. Men plus att jag kommer få en data så småningom..


och imorgon så åker jag och Daniella till västerås och shoppar lossss wiie =D men så måste jag vakna ganska tidigt.. *Suck* bussen går 09.05 så då är vi där ca 09.55 och då kommer vi springa till Gina tricot, haha det gäller ju att vara först annars kommer det vara så jävla kaos.. Usch och + att om man går senare kommer allt vara slut sålt..

Men vi hörs senare om jag hinner blogga, tror inte det för nu ska jag till min mormor och få presenter.. Men det blir nog kanske en fem hundring eller så? hehe lite rikare iaf! Nej men nu ska jag dra, hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0