fyra dagar till julafton !

och jag är överlycklig!
känns som att det kommer bli en bra jul,
planerar lite med linda nu. om hur det ska bli och så.
men alla julklappar är nog köpta nu.
har blivit lite köp i helgen iaf.
•kjol/klänning till nyår
•julklappar
•stumpbyxor
•vit kajalpenna
•skor
tror att det va det ända.
och jag behövde bara betala en sak :D

juste, emilia har varit hära i helgen också.
vi har varit barnvakt och massa sånt.
saknat henne, och nu ses vi nog tidigast nästa år?

dagen har spenderats med emilia, fram till fyra typ?
och sen med johan älskling ♥
men nu ska jag äta. kurrar i magen :o
puss ;*


bara för att jag och emilia är schnyyyyyga (y)

Kommentarer
Postat av: Anonym

emma du e snyggingen !!

2009-12-30 @ 18:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0