fredag, wihooo

äntligen fredag, fan vad segt den här veckan har gått.. Eller är det bara jag som tycker det? Nej men hörni nu börjar det närma sig mot julafton osv.. nyår också, vet faktist inte vad jag ska göra på nyår, vad ska ni själva göra? nåt bra tips maybe?


haha, och idag så va det ju inte så värst lyckad dag heller. Jag och emma bråkade ju med daniella & kelly.. Men jaja det är inget ni behöver veta, eller asso dom vart ju sura för inget? Och som om ni aldrig har gjort det? aja whatever vi är iaf sams nu igen. Som tur är ;)
men men.. Till och med vi bråkar, Men vi kommer iaf alltid vara
blodsystrar det är dom vi är och kommer alltid vara. Juste vi har ju en "symbol" för oss blodsystrar. Vi har ett hjärta på foten som vi har skärt in och sen har vi blandat vårat blod, så nu har vi ett inrispathjärta.. Och det låter kanske äckligt och så.. Men snälla de va ju ingn stor grej, det är ju as snyggt och ha ett hjärta där.. Och på foten menar jag då vid den där "bulan" ni vet vit yttersidan av foten ungefär där fast lite högre upp. As snyggt!
Jag kan visa er bild senare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

BAJJJJJJJJJJJJJS PÅ ER

2009-12-11 @ 21:45:24
Postat av: joanna

HEEEEEEEEEEEEELA DU ÄR BAJS DIN JÄVEL.

2010-03-30 @ 20:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0