7 december- emilia

stan idag med daniella.
vi hade det super mysigt med fika och shopping :D
måste göras om!

och efter önskemål av emilia ska jag skriva ett inlägg om henne.
så varsågod :D
du har varit min bästavän sen mammas mage typ.
vi gjorde allt tillsammans, förutom några år då vi typ aldrig träffades ? fast det är ju slut med det nu. för nu vill jag träffa dej all the time ;). men det är ju tyvärr inte möjligt när du bor flera mil ifrån. så jag tycker att du borde flytta hit ? eller?:D tycker att vi borde ses liiiite oftare iaf. för vi har liksom super duper kul tillsammans! och alla minnen. omg säger jag bara! alla gånger i hävla, årets höjdpunkt eller vad ?;) och nu vill jag önska dej en super fördelsedag, även fast den är utan mej så kommer den nog vara bra ändå ? eller? ;) och btw, jag har köpt present till dej, och jag har en känsla av att du komemr digga den:D puuuuss :*


jag älskar dej tönt :D

Kommentarer
Postat av: opie

Grattis grattis =D

2009-12-07 @ 21:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0