4 dagar kvar..

.. Till julafton, wihooo haha fan vad jag längtar. Men tror jag kommer få massor med pengar, och då kommer jag och daniella åka till uppsala och shoppa som fan. Och sen efter julafton åker jag till falun för jag ska på cup.. Och sen är det ju nyårsafton, vet faktist inte vad jag ska göra tror jag ska vara med min släkt, fast jag kommer typ bara vara med emelie. Och den 30 januari är det fanna bk:s f-96 cup i idrottshuset, (alltså jag ska vara med på den, och daniella) Men skriver mer om den sen när det börjar närma sig i slutet av januari..

Imorgon får ni ju inte glömma heller, det här är sista påminnelsen
att imorgon är det julshow för alla som vill komma.
Om ni vill komma så är den i korsängsskolan i aulan
ungefär där vid våran idrotts sal, fast en annan byggnad. Aja
skit i det, ni får väl fråga någon o ni inte hittar..

IMORGON KLOCKAN 19.00

Kommentarer
Postat av: Eera'

du va jätte duktig :) älskar dig, <3

2009-12-23 @ 15:07:17
URL: http://eeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0